Facebook Instagram Tel: 0759 787 829 Suport Clienti: Luni - Vineri : 08:00 - 16:30

Întrebări frecvente

Care este valoarea minimă pentru a plasa o comandă?

Valoarea minimă a comenzii este de 20 lei, în schimb magazinul nostru își rezerva dreptul de a refuza comenzile, ale căror informații sunt incomplete.

Pot comanda și prin telefon?

Da, se poate. Numărul de telefon la care ne puteți contacta este 0759 787 829 de luni până vineri, între orele 08:00-16:30.

Cum comand?

Prin intermediul magazinului puteți comanda online, cu plata ramburs, sau cu cardul produsele pe care le doriți fără a vă mai deplasa.  Fiecare produs pe care doriți să-l achiziționați trebuie să fie adăugat în coșul dvs. de cumpărături. În dreptul fiecărui produs există un buton „Adaugă în coș” care vă va adăuga produsul selectat direct în coșul dvs. de cumpărături.

Coșul dvs. de cumpărături actualizat permanent va apărea mereu in bara de meniu. Acolo puteți:

  • modifica cantitatea fiecărui produs comandat;
  • vizualiza costul produselor alese;
  • scoate un produs din coș (apasând pe butonul  „șterge”).

În clipa în care doriți să finalizați comanda, apăsați butonul „Vezi coș”. Acest pas vă va duce într-o fereastră în care veți completa datele personale, adresa de livrare, veți alege modalitatea de plată și de expediere a produselor. După completarea tuturor acestor informații, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odată completate, aceste date vor rămâne înregistrate în contul dvs. si nu va mai fi necesar să le introduceți din nou în cazul unei noi comenzi, decât dacă doriți  să le schimbați (exemplu: o altă adresă de livrare).

Cum mă înregistrez?

Accesați bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru, apăsați butonul „Crează cont” și completați câmpurile cu numele, prenumele, adresa dvs. de e-mail și alegeți o parolă pentru noul cont. Apoi apăsați butonul „Înregistrare” și în scurt timp veți primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ați utilizat-o la înregistrare. 

De ce să mă înregistrez?

Calitatea de abonat vă permite accesul la o gamă completă de informații și servicii cu ajutorul cărora:

  • puteți comanda orice produs printr-un singur click, fără a mai fi necesar să completați toate datele dvs. personale;
  • puteți urmări starea comenzii dvs., fără a mai fi nevoie să sunați la Departamentul de Relații cu Clienții din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp ;
  • aveți posibilitatea să acordați rating și comentarii produselor

Cum se procedează cu comenzile?

Comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși o zi lucrătoare de la primirea comenzii.

Acestea sunt onorate în ordinea intrării, în limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificată și actualizată zilnic, există totuși posibilitatea comandării unui produs care nu se mai află în stoc. În acest caz, în momentul preluării comenzii, veți fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea parțială a comenzii. În situații speciale (perioade de vârf, vacanțe etc.) pot apărea întârzieri în operațiunile de prelucrare și livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate în weekenduri și în perioada sărbătorilor legale.

Cum aflu mărimea corectă pe care trebuie să mi-o comand atunci când îmi cumpăr articole vestimentare, sau lenjerie intimă?

Pe pagina de produs, veți găsi un tabel de mărimi pentru a vă ușura selectarea articolului dorit. Pentru orice altă informație, așteptăm e-mailul dumneavoastră la adresa office@toperotic.ro

Prețul afișat este diferit de prețul real?

Prețurile produselor de pe situl  nostru sunt exprimate în lei, și includ TVA-ul (în procent de 19%) și sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Dacă ați comandat un produs cu prețul afișat eronat, veți fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda în noile condiții.

Cum plătesc?

După ce ați adăugat produsele dorite în coșul de cumpărături, ați introdus datele personale și metoda de livrare, puteți alege metoda de plată: 

1) Ramburs
Produsele comandate vor fi achitate în momentul primirii coletului.

2) Online
Plata cu cardul prin sistemul securizat online. Pentru plățile cu card bancar, tranzacția va apărea pe extrasul de cont al clientului plătitor ca SC Day Market Shop  S.R.L. 

3) Transfer Bancar
Se poate realiza plata în avans direct în contul firmei.
Tarifele și opțiunile pentru expediere sunt afișate pe site în formularul de lansare a comenzii.

Dacă alegeți livrarea ridicarea personala de la unul din punctele de ridicare disponibile Easybox, plata se efectueaza numai cu cardul pentru Easybox.

Înainte de expedierea comenzii, coșul de cumpăraturi va calcula și va afișa exact valoarea cheltuielilor de transport.

Pentru comenzile din străinatate, plata se poate efectua doar online, prin  cont card bancar, numai după ce totalul (produse + transport) a fost confirmat prin e-mail de către client.

Care sun metodele de livrare?

  • Livrarea prin curierat rapid

Coletul va merge la adresa menționată în comandă și va fi înmânat personal destinatarului de către curier.

Pe colet vor fi trecute datele dvs. de contact, necesare în cazul în care curierul nu poate ajunge ușor la destinația menționată. Este așadar important să ne comunicați, în formularul de comandă, un număr de telefon la care curierul să vă poată contacta în caz de necesitate.

  • Easybox dacă alegeți această obțiune .

Pe tot parcursul anului intervalul de livrare menționat mai sus este în vigoare pentru produsele cu livrare din stocul toperotic.ro, excepție făcând perioadele cu un volum foarte mare de comenzi unde termenul de livrare va suferi modificări.

Datele oferite mai sus sunt indicative, pentru o informare concretă avem rugămintea să verificați  întotdeauna coșul de cumpăraturi (după ce ați selectat modalitatea prin care doriți să se expedieze coletul).

De asemenea, în urma finalizării comenzii, se va trimite un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicată.

Care sunt taxele de livrare?

Valorile afișate includ TVA. Această taxă de livrare se va adăuga la valoarea comenzii, astfel încât prețul achitat la curier pentru a intra în posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.

Plăți securizate
Metode de plată
Opțiuni de livrare
Litigii
Delivery Time A line styled icon from Orion Icon Library. Helpline 24h A line styled icon from Orion Icon Library. Chats A line styled icon from Orion Icon Library. Rotate Left A line styled icon from Orion Icon Library. Giftbox A line styled icon from Orion Icon Library. Sun A line styled icon from Orion Icon Library. Paper Plane A line styled icon from Orion Icon Library.